Pruuuutt!

Hejsan. Vet ni vad ? Det är baaaajs nu! Palla me allt.

Hela vägen hem så kollade jag bara ut på fönstren i T-banan och bara tänkte, när jag gick av i Alby och går min väg hem så står det en svart man framför mig och går. Jag kollade hela tiden ner men så plötsligt så här jag - Pruuuuuuuutt!.

Mannen fjärtade när jag precis var bakom mig, han trodde att ingen var i närheten, när han kollade back och såg mig så började han skratta och försökte på mig att skratta. Om jag skulle vara på bra humör så skulle jag självklart garvat, men jag såg bara honom snabbt med ett Whaat a fu**k blick, sen gick jag snabbt förbi honom och ingnorerade honom. Snacka om pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0