Red Bull Är Shit

Vet ni vad jag fick upp i huvudet ^^ Jag kom ihåg när jag såg red bull reklamen för första gången, omg jag var ungefär 5 år gammal då, som jag minns. Men vid red bull reklamen så säger dem att "Red Bull ger dig vingar". Ni vet hur barn tänker när dem för höra nåt sånt. Såhär sa jag: Nää, va coolt. Jag vill också dricka sånt ^^

Hahahaha! Va gullig och dum man var som ett barn, men det gick nästan alla barn på. Heh men det är bra att jag aldrig drack red bull som barn, för att red bull innehåller mycket dåliga kemikalier som är inte bra för barn. Jag fick veta för länge sen att ett barn hade dött bara för att hon/han drack för mycket red bull. Jag tror inte att det är bara barn som kan dö av det utan alla kan.

Det finns så mycket nikotin i det så folk blir beroende. Jag dricker ibland men jag vill helst inte. Men red bull är bra att köpa om man är hungrig, det räcker bara med en macka och red bull så är man mätt :) hah vilka råd jag ger när red bull är inte bra, men man kan dricka det nån gång. Jag hoppats att jag inte bara blir beroende av den som vissa andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0