Skolan nu



Shululuuu !

Ska ha omprov snart -.- Palla men jag känner på mig att den inte kommer vara så svår som jag trodde innan. Men vad bjuder dagen på ? Jag vet att jag ska träffa Winfer sen för att låna hans kamera.

Skolan suuuuger ! Jag är så trött på skolan. Har ingen lust att gå i skolan, men jag måste. Vill bara gå utt skolan och börja jobba direkt, det är mycket bättre än att sitta på sitt feta arsle i en stol hela dan och bara plugga. Om man jobbar så får man träffa människor och röra på sig, eller det beror på vad man just jobbar med. Men jobb som jag skulle söka till så skulle jag röra mig ständigt. Kan jag bara inte ta studenten nu :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0