Svart Som Natten

Hejsan.

Idag så har jag färgat håret svart :) Det var nåt annorlunda, har aldrig färgat håret svart förut, bara blonda slingor och mörk brunt. Mamma har alltid sagt till mig att jag aldrig skulle passa med svart hår men det gör jag ^^ Jag har latin blod i mig ju så jag ska igentligen vara svart hårig :)

Jag har lika svart som hon i bilden, pussycat dolls ledaren. Svart som natten. Nu kan ingen säga att jag är blond. Undrar varför nästan alla sa det -.- Jag hade ju just brunt, det var inte ens närheten av blont. Alla är så blinda!

Ska nog fortsätta ha mörkt hår, maybe på sommaren så låter jag mitt hår vara. Kommer lägga bild på mitt svarta hår nån dag och öven lägga bild då jag var brunhårig. Före och efter bild ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0