Tjuv Framför Våra Ögon

Hola :)

Igår så var det den ända gången jag gick ut, snacka om att det var äckligt att vara hemma nästan hela helgen -.- Men igår så gick jag ut med Winfer till stan. Vi åt i Gallerian men blev ändå utslängda för vi inte hade beställt från deras ficka som vi satt i ^^ Sen gick vi till Winfers pappa och fickade en lång stund med han. Heheh genoms Winfers pappas ögon så är jag hans svärdotter :) Hans sons fru alltså ^^

Men efter fickan så gick vi lite runt bara jag och Winfer sedan hem. Men när vi satt och åt själv i Gallerian så hände nåt hemsk. Vi såg en man som vi kallade "Antonio Banderas" för han såg ut som honom :P Men han stog där och pratade i telefon. Jag och Winfer åt och sen såg vi honom gå sakta förbi och med en reseväska i handen, han hade inte den väskan tidigare. Efter några sekunder så springer ett par efter honom, dem sprang snabbt! Det var då jag annade att han hade tagit den väskan. Paret hann och kom tillbacka med väskan.

För mig är det första gången jag ser när nån tjuvar saker från andra. För Winfer var det andra gången på racken. Det var hemskt. Håll dina saker nära dig och släpp inte blicken från dina saker. Tjuvar kan även dra dina saker från dig så var försiktig! Nu ska jag hålla ett öga mer på mina saker ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0