Var Jag Tvungen Att Glömma?

Hola.

Jag har skrivit detta inlägg tre gånger nu och allt har gått bort. Men jag skriver det igen. Idag så vacknade jag klockan 7:00 för att fixa mig till skolan. Jag åker till Liljeholmen där min skola är, jag går in i skolan och väntar på en soffa utanför min klassrum tills dem öppnar min klassrum. Ingen finns runt om mig. Tiden går och jag har inte fått syn på någon. Jag tänkte vart är alla, jag satt där uttligare 2 minuter och så kom jag på att vi skulle ha studiedag. Jag ba NEEJ !

Jag blev irriterad för att jag ville så gärna sova idag när jag vaknade, jag hade svårt att vakna på morgonen. Jag kunde ju sova :/ Jag får inte glömma bort en gång till, för då åker jag för lååångt och för ingenting. Det är en annan fema och jag fortfarande gick i min skola här i Alby. Ska ha allt sparat på minnet i min mobil så man inte glömmer bort.


Är ni också sugen på att se på filmen 'Precious' ? Den kommer snart i slutet på denna månad. Jag vet att jag kommer gråta som en bebis när jag ser denna film! Jag grätt till och med när jag såg trailen, kan tänka mig hur mycket mer jag kommer gråta när jag ser filmen ^^ Sån är jag, jag är känslig när det gäller sårgliga filmer och sånt. Det är inte det att jag alltid gråter, men när jag ser en film så känns det att jag är med i filmen. Jag tänker inte att dem bara spelar allt. Det är det som är så bra, dem lurar mig ^^


Trailer: Precious 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0