Andra Nya Säsongen Av Svenska Hollywoodfruar

Hola.

Hur kommer denna dag se ut, hmm .. Eftersom jag inte har nåt att göra så tänkte jag börja träna mycket i en vecka, får se om jag kommer få se nån resultat.

Juste, en av mina favorit serier kommer idag :) Det är den nya säsongen av svenska hollywoodfruar. Jag hoppats att den är lika bra som första säsongen.

Första säsongen så garvade man mycket av hur snobbiga hemmafruarna var och att dom tyckte lite annorlunda än vad vi "vanliga människor gör". Men det är roligt att höra nån annans åsikt och tankar om olika saker för alla tycker inte likadant. Derför gillar jag den serien för dom har annorlunda tankar än vad vi har.

Jag hoppats att denna avsnitt är lika bra som den första avsnittet! Jag ska inte missa den idag, gör det inte du heller :) Klockan 21:00 i kanal 3 börjar den.

Börjar nåt annat bra idag på tv förutom svenska hollywood fruar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0