Berättar Om Helgen Som Gick

Hejsan.

Har inget för mig just nu. Min grupp som jag arbtera med har jag inte sett, men jag väntar på ett litet möte om att jag ska få tillbacka pengar för mat som jag betalade då jag var läring. Läring är då man arbetar i företag två gånger i veckan & jobbar tre dagar i skolan. Det var skönt men jag tröttnade att jag slutade så sent.

Har inte skrivit så mycket dem senaste dagarna, så jag passar på att skriva nu. I Torsdags så var jag med mamma & loreta som ni ser här nedan i första bilden. Gick runt & shoppade lite, men hittade bara en tunika. Vi åt också i en kebab affär, jag var inte sugen på kebab men det var dem tyvärr. Så jag tog en hamburgare med pommes, den var inte god :/ Aldrig mer ska jag äta där.

I fredags Så hände inte mycket, tog det lungt med Winfer & gick lite runt med honom på stan. När vi gick hem så köpte vi frukt, glass & cider/öl. Cider till mig & öl till honom :P Hatar Öl! Vi hade lite myss hemma hos honom & såg på film.

Lördag så gick jag & Winfer ut & tog en promenad innan Eart Hour började. Vi köpte macka, juice & nån yoghurt. Vi Stod där i Katarinahissen från klockan 8 till kvart i 9. Det var så kallt där uppe, så vi gick tidigare än vi hade tänkt.

Söndag så tog vi det mycket lungt, som det alltid brukar vara, tog en promenad runt Farsta & bara pratade som vi gör ganska mycket. Längtar till sommaren så att det blir skönare att promenera. Min helg hände inte så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0