Blev Rånad I McDonalds

Helluu :D

Detta blir det sista inlägget innan jag går ut och njuter av vädret. Så nu tänkte jag berätta om måndags, då jag och Winfer åt i Heron City. Jag valde att äta mcdonalds, men jag ångrar mig !

Dem rånade mig med dubbel cheese meny, kostar det inte typ 60 kr ? Jag märkte att jag fick betala mycket mer. Men tyvärr märkte jag att dom hade rånat mig efter jag hade ätit. 80 kr fick jag betala, säger bara att jag aldrig mer ska äta där igen. Vill inte bli rånad igen.

Det är bra att dom har börjat med att ge kvitto, för det var så jag märkte att jag blev rånad. Ta alltid kvittot, det ska jag börja göra :)

Nu ska jag börja gå ut med Winfer, han väntar här brevid mig. Ha det mycket bra läsare! Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0