Bra Vinnare & Dålig Förlorar

Gud vad man blev trött igår efter en vandring i stan med Winfer :P Igentligen så skulle han skriva detta inlägg för mig men Winfer glömmer alltid och har ett litet trög minne, nej hahah. Men nu skriver jag detta inlägget.

Så vad gjorde vi igår .. ? Jo, vi tog oss till stan och träffade Winfers pappa vid 3 tiden. Vi gick till Kungs Hallen och åt i Latino Cajun, mycket god mat :) Eft det så tog vi vår egen promenad och hamnade i Gallerian och spelade sån där fotbolls spel med gubbar. Som vanligt så vinner jag alltid över Winfer på all spel vi har spelat tillsammans :D Winfer säger att jag bara har tur, det är han som är bara en dålig förlorare heh.

Men familjen kom hem och dem vill ha min hjälp, vi hörs senare idag läsare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0