Det Som Fanns I Min Påse

Hellu :)

Är hemma, finally ^^ Fick gå tidigare av min idrotts lärare, jätte snällt av henne. Fick även veta att jag hade MVG på idrott men tyvärr så har jag inte det längre efter mycket skolk, har IG nu. Ska fyfan gå på lektionerna så att jag får MVG igen.

Nu har jag tagit bilder på det som fanns i min påse idag, som jag köpte i Liljeholmstorget. Det är shit bra att vi har en galleria hos oss, för då behöver man inte skynda sig efter skolan & gå och shoppa. Men som ni ser här nedan så köpte jag ett par örhängen & armband i H&M.

I mitten så köpte jag ett par svarta vantar från Cubus. Dem är jätte varma & sköna! Första gången så äger jag ett par jätte varma vantar. Bilden längst ner så är den en halsduk från H&M som faktis var mycket billig, 50 procent var det på den. Det var mitt köp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0