En Morgon Inlägg

Godmorgon !

Idag är det ännu en fin dag som man ha vaknat till :) Det ser ut som sommar på himlen, men direkt när man kollar ner så blir man påmind att det är vinter -.- Det suger att vi har 9 månader vinter när sydamerika har 9 månaders sommar.

Idag så ska jag och Winfer för en gångs njuta av solen, inte sitta hemma hela dan. Längtar till sommaren då man kan gå runt i det varma i stan och se allt som händer runt omkring oss, men det kommer inte hända varje dag denna sommar. Denna sommar så kommer vi båda sommarjobba, undrar hur det kommer bli för jag har aldrig sommarjobbat :P

Men nu ska jag återlämna MIN data till Winfer, vi ska nog äta frukost nu. Ha en fortsätt bra dag :)



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0