En Trött Jag Efter 2 Timmars Resa

Hejsan igen :D

Jag är tillbacka nu i Winfers sovrum efter två timmar. Åkte själv hem från Farsta till Alby och hämtade kläder och lite saker som man behöver när man är borta. Åkte tillbacka igen till Farsta, jag blev helt trött av att åka t-bana ! Jag åkte sammanlagt två timmar t-bana. Man blir trött efter det.

Så vad kommer kvällen bjuda mer på .. ? Det blir nog det vanliga, myspys och filmkväll. Det bästa :) Speciellt när man har någon att hålla om. Men det här blir nog det sista inlägget för idag, jag skriver ju inte många inlägg varje dag. Men jag lämnar er och bjuder på denna bild här nedan, en trött jag på en säng i IKEA ^^

Besiitos <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0