Fest & Skansen

Hej.

Det var ett tag sen då man skrev ett inlägg. Har varit sjuk & så har jag inte bryt mig om datan så mycket. Men kan berätta lite om helgen.

Fredag så var jag på en föddelsedags fest & föddelsedags barnet var Tamara som fylde 18 år gammal. Grattis gumman :) Det var kul på festen, det var en lokal i närheten där hon bodde. Det var rätt mycket folk där som man kände & inte kände. Drack även & pratade med folket. Det var kul & man träffade trevliga personer. Var där i festen från halv 8 till 2 tiden. Det var länge men det kändes inte så länge för att man hade kul hela tiden.

Lördag så blev jag bjuden till Skansen men Winfer & hans lillebror. Dom hade medlemskort så att vi fick gå in gratis. Vi var i Skansen från 2 tiden tills klockan 5. Det var kul att se alla djuren igen som man inte har sett på ett bra tag. Men det dåliga var att alla djur inte var där :( Den djuren som jag ville verkligen se var björnarna. Men kommer även tillbacka till skansen på sommaren.

Det värsta var att det var helt slaskigt på marken så man blev lite blött att gå runt där, men det förstörde inte hela dan. Det bästa var att det var lite varmt & att vi hade solen framme. :) Efter en runda på skansen så åkte vi till Hötorget & käkade i Burger King. Man blev så hungrig efter allt gående i Skansen. Sen efter så åkte jag & Winfer hem till mig & hämtade min data & åkte hem till honom och övernattade där tills måndag. 

Det var en rolig helg, jag hoppats att även ni har haft en bra helg. Men nu ska jag se på en film i min data. Ni får ha det bra läsare, kärlek ! OPS, kolla på bilderna här nedan på turen i Skansken.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0