Hur Min Fredag Blev

Hejsan.

Hur har er fredag varit hit tills ? Jag har iallafall vart i Skärholmen med Carol & Rakel, vi åt mat i centrumen. Jag åt hamburgare med pommes vilket jag ångrar mig.Jag var jätte hungrig med orkade inte mer än halva. Vi åt & gick hem sen men vi åt sakta så vi satt där ungefär två timmar. Det var mycket snack om mitt liv & vad som har hänt.

Kom hem & börja vara frisör till min systers kompisar, jag sminkade dom också. Dom gillade hur jag gjorde det sist då dom skulle på kryssning så fixade jag dom även då. Jag har tänkt & jag gillar att fixa frillor & sminka, skulle vilja gå i en sån linje. Men pallar jag gå om i första ring igen ? NEEEJ fan!

Men har inget mer att säga, ska vänta på en film som börjar på TV. Kom inte ihåg var filmen heter men jag har sett den tidigare på bio. Men ni får ha det bra läsare, Kärlek! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0