Kenza Har Min Stil

Hej.

Nu är det fredag igen, är ni taggade för helgen ? Jag är verkligen inte det ! Har massor i huvudet som man får inte bort, får väl leva med det.

Vill ha nya kläder ! När jag menar kläder så menar jag sommarkläder för sommaren. Har har en stil som jag verkligen avgudar & kenza äger den stilen. Som ni ser här nere i första bilden så älskar jag skinn jacka med stor halsduk, brillorna var även sköna.

Den andra outfiten var även också fin, men shortsen är lite för tunna ser jag. Men om man bara byte shorts så skulle kläderna bli perfekt.

Den tredje outfiten älskar jag ! Allt hänger så perfekt. Älskar den korsta jeans shotsen så man ser fickorna & kavajen som är upp rullad. Skorna har jag haft men inte exakt utan ett par liknande, men den outfiten är min favorit.

Den tredje var också gullig, men jag undrar om tröjan är kort där back ? :P Men annars ser det fint ut. Men det är min stil fast jag äger en annan. Man har inte alltid råd eller kan hitta sin stil ute. Men ska lämna er nu, kärlek !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0