Leta Skinnjacka Till Winfer

Shit, jag tror att jag aldrig har varit såhär trött på ett bra tag ! & jag som kommer gå till stan efter skolan. Ska träffa Winfer, han ville ha sällskap. Han ska leta efter en skinn jacka till sig själv. Eftersom jag köpte en skinn jacka så ville han också ha en :P Nää, han har viljat länge ha en skinn jacka. Hoppats att vi hittar en bara. En bild på min & skinn jackan kommer senare i veckan.  

Fick upp ett minne nyss då jag var med en kompis i torsdags, att vi lyssnade på låten Rihanna - Rude Boy. När vi lyssnade på låten & såg videon så snackade vi om hur hon dansade. Vi båda gillade sätter hur hon dansade, så jag testade själv. När jag visade så blev hon ckockad och sa: - Du kan ju :P Hahaha det var roligt att hon sa så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0