Ne-Yo Är Flintis

Godmorgon på er !

Lite för sent att säga godmorgon men för mig är det morgon för jag vaknade inte för länge sen ^^ Man har blivit van att vakna sent eftersom man hade precis lov & lovet fortsätter för min del.

Men nu ska jag snacka om sångaren Ne-Yo, om ni har märkt så har han alltid nån kepts, mössa, lyva m.m. på huvudet. Han visar aldrig sitt hår! Kan ni tänka er varför han gör det ? Nu kan jag tro varför, ser ni på bilden här nedan på honom. Han är flintis, så anledningen att han alltid täcker sitt huvud men nåt är för han skäms säkert eftersom han är i ung ålder & börjar redan förlora hår. Det är synd, men man kan inte göra nåt åt det. Eller jo, peruker kan man lägga & han kan lägga mycket pengar för strålningar så håret börjar växa.

Då när han var & uppträde i PUB i hötorget så hade han även en kepts men då viste jag inte & tänkte inte heller att han alltid täckte huvudet. Sök Ne-Yo på goggle & se själv att det finna bara bilder på han med täckt huvud, eller det är bara den här bilden utan nåt men resten så är det bara med keps, mössa m.m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0