Ögon Som Byter Färger

Godmorgon på er !

Har precis ätit frukost och ska snart dra till duchen för att bli fräsch och ren :) alltid! Winfer hänger med, nu tror han att han är en hund, slickar på min feja. Har är lite konstig, jag vet det efter snart tre år med han ^^ Nejda, men tänkte snacka om mina ögon

Som ni ser på bilden så har jag blandade ögonfärg, dem ändras beroende på hur ljust och mörkt det är och även vilken årstid det är. Vet att det är annorlunda, men jag fick ärva de av min mami.

På sommaren på en solig dag så är mina ögon ljusgröna och gula. På kvällen så blir det antigen hel bruna eller brungröna. Men just nu när det är vinter så har jag alla färgerna som kommer och går. Har ni även ögon som förvandlas till en annan färg ? Känner mig ganska ensam om det för har inte hört nån annan ha det. Men nu lämnar jag er, Mycket kärlek :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0