Säljs Byxor & Tröja

Hejsan.

Sa att jag inte skulle skriva ett inlägg till men så blev det inte. Kollade nyss på gamla inlägg, så jag bestämde mig att uppdatera ett inlägg som jag skrev i januari.

Här har jag både mjukis tröja & byxa från Peak Performance. Dem är oanvända.






Byxa & Tröja: Tjej

Storlek: XS

Pris
Byxan: 600kr
Tröja: 800kr
(orginal pris: 2000kr)

Säljare: Lamamitah.blogg.se & Afilaow.blogg.se (kontakta oss)

Är ni intresserad av att köpa. Kontakta säljare genom att kommentera detta inlägget. Lämna din mailadress (visas bara för säljaren) så jag kan kontakta dig när ni har kommit överens om köp. (Du måste bo inom stockholms län)

Godnatt på er alla & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0