Sjuk På En Fredag

Hej alla läsare.

Visst är det skönt med fredagar .. ? men för min del så kommer det inte vara skönt. Jag är tyvärr sjuk :( Kände på mig att jag höll på att bli sjuk då jag var hos Carols skola. Började få ont i huvudet & kunde inte svälja. När jag kom hem så blev det ännu värre, blev till & med svag i kroppen.

Jag tänkte vem som har kunnat göra mig sjuk. Då fick jag upp i huvudet att min mamma var jätte sjuk i en hel vecka. Har samma diagnos så som hon hade. Jag brykar ha bra immunförsvar men tyvärr så hade jag inte denna gång. Oh hatar att vara sjuk, för då efter att jag har varit sjuk så får jag en äcklig liten munsår.

Men får se hur dagen kommer bli, kanske blir bättre. Jag blev iallafall bjuden på en föddelsedags idag, om jag inte blir bättre utan bara sämre så kan jag inte gå. Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0