Skinnjacka för 200 kr

Vet ni vad jag fick höra ? :) Fick höra av Rakels kompis att dom säljer skinn jackor för bara 200 kr. Det är ju galet billigt! Så imorgon så ska jag direkt till stan & leta efter den där skinn jackan och köpa den.

I höstas så letade jag efter skinn jacka men min storlek fanns inte kvar :( Så jag köpte nån anna jacka istället. Men nu så SKA jag ha en skinn jacka. Det är snart vår & jag vill inte gå runt med min stora vinter jacka.

Har även tänkt att köpa en kavaj då det börjar bli lite varmare också ^^ Här skriver jag om planer för vad jag ska köpa, heh. Har alltid varit sån, har även tänkt vad för stil jag kommer ha denna sommar. Men det tar jag en annan dag.

Det börjar bli sent nu. Så godnatt på er :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0