Snack Om Sommarkläder

Vill gå och köpa kläder ! Speciellt sommarkläder, ska handla sommarkläder då våren är här :) Visa börjar redan nu, tycker att det är lite för tidigt för det.

 Letade eftr ett par sommarkläder i internet, sommarkläder som jag har tänkt använda denna sommar 10. Som ni ser här nedan på bilden så ser ni en tjol & två shorts. Det kommer jag använda mycket för jag älskar att mina ben får solbränna & luft ^^

Jag älskar den första outfiten till vänster, den lilla skärpen i midjan & jeans jackan passar mycket bra med det hon har på sig. Den andra outfiten har jag redan förutom t shirten men man kan ha nåt liknande. Den tredje outfiten är nåt fint för dagar som man kan gå på stan & fika.

Jag älskar kläder :) Speciellt sommakläder. Längtar tills sommaren är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0