Måste Få Ut All Känslor Ur Mig

Jag skriver detta inlägg bara för att få släppa mina känslor, ni kanske inte kommer fatta exakt vad jag säger men en person kommer göra det.

Okeej, sens när sa du att du skulle bestämma dig efter två veckor ? Du sa att du skulle bestämma dig efter en månad. Du kan byta allt du vill byta, men vad gör det för skillnad ? Det är jag som borde byta om du vill glömma.

Det är svårt att glömma helt, men du ska veta att jag inte kommer byta någonting!

Så som du sa & vill ha är upp till dig. Jag kan inte styra & bestämma, nej ! Vill bara ditt bästa & jag hoppats att all vår tid var värt så "mycket" du missade.

Så som du sa att du missade fick du uppleva men du verkade besviken, är det så ? Det verkade så. Så allt vi hade grällat om, var det någonting onödigt för att du inte visste hur det skulle kännas ?

Jag vill inte att detta inlägg blir till något dåligt utan jag önskar dig lycka till & ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0