Du Är Så Dum Anka!

Ser på Svenska Hollywoodfruar, det är reklam nu. Såg att Anna Anka är singel nu, jag har hört det förr i aftonbladet att Paul & Anna inte var tillsammans men jag trodde inte på det. men nu har det kommit fram att hon är verkligen singel. Anna Anka & Paul Anka är historia :P

Jag hatar Anna Anka, det glädjer mig att Paul Anka dumpade henne eller tvärtom ^^ Hon är dum i huvudet! Det dumaste hon har sagt är att hon tror att om man äter kyckling bröst så kommer man inte få cancer, hahahhahahaha ! Så duuum hon är.


Är det alla pengar som har gjort henne dum eller har hon alltid varit dum ? Man börjar undra för pengar kan göra en knäpp.

Men nu börjar den igen, Kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0