Lite Snack

Hejsan, kanske lite sent att skriva inlägg på en tisdag. Ville bara berätta lite om min dag ^^ Gick inte till skolan för det första, var påväg iallafall. Vid 12 tiden så tog Joselin mig till stan och där tog vi värsta promenaden och svättades som grisar :P men det var skönt !

Gick hem efter det, var ute lite med syrran och hennes dotter i vår gård. Gick senare ut med Joselin, Segen och Aliro. Tog en runda Alby och handlade lite och snackade, Aliro bjöd på cheas burgare blabla hur man stavar xD Missade halva desperata husfruar för att jag var ute med dem, men det finns alltid repris :)

Juste, invigde min vattenpipa i lördags. En perfekt varm dag för att röka ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0